Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Angelica Delltoft - 28 januari 2012 12:20

Vaknad 10 gick direkt ut i stallet och började där, har skaffat nya garderober :) 

Blev riktigt bra, nu är det lite bättre ordning och lättare att se sakerna. 

Fick mig även ett litet skrivbord. :) 

Hittade också en massa hästböcker som har legat i den andra garderoben. Så tog in två stycken som verkade intressant som jag ska ta och läsa så kanske man friskar upp minnet yttligare och får lite nya ideér . :) 


Tvä täcken är också tvättade, nu återstår bara fyra st till som ska tvättas. Men det får bli en helt annan dag! 

Får se senare om jag tar mig en sväng med Nonchalant i eftermiddag, just nu vill jag bara sitta och känna lugnet en stund..


       


På återseende ..


//A

Ovido - Quiz & Flashcards