Mitt Liv Min Vardag

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Fredag

Av Angelica Delltoft - 2 mars 2012 10:31

Vaknade kl 9 i morse och strax där efter ringer syrran , blir att åka till dom senare i kväll och käka och även hjälpa dom att tapetsera. Det sa bli trevligt , det är allt för långt mellan gångerna man ses tycker jag.. Får se om deras katt har blivit lite mer framåt så man kanske kan få se den lilla krabaten. Sist låg hon bara och tryckte under sängen.


Sov i stan i natt, jobbade mellan 7.00 - 17.30 för vid 18.00 så skulle jag på personalmöte och det pågick ändå till kl 20.00 och då tyckte jag inte att det var lönt att gå dit så då fick hon som skulle börja 22 börja lite tidigare och det hade hon inget emot :)

Och det skulle bli så onödigt för Björn att köra in bara för att hämta mig och sen lix nästan direkt gå och lägga sig och sen in till stan igen på morgonen.


Synd bara att jag inte kunde vara hemma idag, hade gärna velat longera Ina en stund idag och rida Nonne. Samt bara longera Taffy en snabbis för att se hur han ser ut osv.. Men får ta det i morgon under dagen det jag hinner allafall, för vi 14 måste jag åka in till stan  , ska träffa alla jobbar kompisar på All Star vid 15 , käka middag och ta någon öl tillsammans..

Aja får kliva upp i ottan så jag hinner med hästarna, är rätt skönt att kliva upp tidigt och dona på med hästarna och stallet. Väldigt fridfullt allafall , ingen stress och inget surr.. Bara jag och hästarna och jo ibland björn! :P


Hittade föresten två underbara bilder från 2010 , första året som jag hade Nonne och då Taffy var hos oss första gången.

Längtar verkligen till sommaren , då det är mycket gräs och hästarna får gå på bete ...


   


Idag annars blir det inte att göra så mycket, sitter fortfarande hos mina försäldrar. Båda dom jobbar så det är lite smått tråkigt men det får jag ta.

Ska göra ordning lunchen och sen blir det nog att se Revenge , missade det igår ..


Hej så länge!

//A








 
 
Mikael

Mikael

2 mars 2012 23:01

Hej! Bra blogg du har :) kolla gärna min blogg där jag skriver om min vardag, mina åsikter och massor av mer så kolla gärna min blogg och länka min blogg om du vill så kan jag länka din blogg :) Förresten jättefina bilder du lagt upp på dina djur :)

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

 
Bebba

Bebba

3 mars 2012 09:01

Åh, vad fina hästar :D

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 20:22

Har nu kommit fram till att jag kommer lämna bloggplatsen.    Kommer att fortsätta blogga på  http://angeeeelica.myshowroom.se/       Och det kommer till stor det enbart vara en hästblogg. Kommer slänga in några andra inlägg lite nu och...

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 14:01

Igår sent på kvällen började det blåsa kraftigt här, rent storm ! Grenar som har gått av och ligger på backen.  Ångrar mig nu att jag inte mockade då jag höll på i stallet tidigare under kvällen, tänkte aldrig på att det skulle börja blåsa så här e...

Av Angelica Delltoft - 9 mars 2012 09:36

Kan bara inte sluta lyssna på Walk Off the earth -  Somebody that i used to know..    Är hemma frånn jobbet idag, med tanke på gårdagens lilla olycka.  Det känns bättre i benet men långt i från bra. :/    Idag ska jag inte göra så mycket, s...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 12:03


Har även hunnit med att klippa mig :) Blev så jävla less på mitt raka tråkiga hår.  Så klippte av 10 cm på längden och klippte lugg, bara för att det inte ska vara så tråkigt!      ...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 11:36


Fy fan min morgon var inte rolig!    Först blev jag väckt av några bibel tanter som ville parata om gud osv, Inte något som jag är intresserad ut av precis. Så dom drog vidare ganska snabbt!  Tur det annars brukar dom gärna vilja stå och prata ...

Ovido - Quiz & Flashcards