Mitt Liv Min Vardag

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Måndag.

Av Angelica Delltoft - 27 februari 2012 10:06

Vaknade i morse av att Malou var på väg att lägga sig över mitt huvud. Fick tonvis med hår i munnen och blev självklart pigg .. Det var bara att kliva upp! 


Gav hundarna mat och gick ut med dom, kollade även till hästarna en sväng..

Ina och London stod och solade och Taffy och Nonne stod och gjorde i princip samma sak :) 

Ska ut om typ en timme och fylla på lite mer vatten, synd att det ska vara så drygt med vattnet .. 

Det är inte drygt att fylla vatten åt dom men det är så jobbigt att stå och hacka bort all is som alltid finns där och ibland är det så satans hårt att man knappt får bort det. 

Nästa vinter blir det att inhandla en termobar :) 


Ska först se lite av serierna som jag inte hade tid att se i veckan..

Ska första se avsnittet av Revenge som gick i torsdags, hade inte tid att se det då ...

(lånad från google)


Sen blir det att se once upon a time


(lånad från google)


Det är dom ända serierna som jag följer för tillfället, väntar bara på att DH börjar :D   



Sen när vattnet är gjort tror jag att jag ska ta och sitta ute en stund, riktigt härligt väder ute! 

Klä på hundarna så att dom också får vara ute och njuta av vädret


Får uppdatera lite mer senare 


//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 20:22

Har nu kommit fram till att jag kommer lämna bloggplatsen.    Kommer att fortsätta blogga på  http://angeeeelica.myshowroom.se/       Och det kommer till stor det enbart vara en hästblogg. Kommer slänga in några andra inlägg lite nu och...

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 14:01

Igår sent på kvällen började det blåsa kraftigt här, rent storm ! Grenar som har gått av och ligger på backen.  Ångrar mig nu att jag inte mockade då jag höll på i stallet tidigare under kvällen, tänkte aldrig på att det skulle börja blåsa så här e...

Av Angelica Delltoft - 9 mars 2012 09:36

Kan bara inte sluta lyssna på Walk Off the earth -  Somebody that i used to know..    Är hemma frånn jobbet idag, med tanke på gårdagens lilla olycka.  Det känns bättre i benet men långt i från bra. :/    Idag ska jag inte göra så mycket, s...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 12:03


Har även hunnit med att klippa mig :) Blev så jävla less på mitt raka tråkiga hår.  Så klippte av 10 cm på längden och klippte lugg, bara för att det inte ska vara så tråkigt!      ...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 11:36


Fy fan min morgon var inte rolig!    Först blev jag väckt av några bibel tanter som ville parata om gud osv, Inte något som jag är intresserad ut av precis. Så dom drog vidare ganska snabbt!  Tur det annars brukar dom gärna vilja stå och prata ...

Ovido - Quiz & Flashcards