Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Angelica Delltoft - 27 februari 2012 12:02

Glömde totalt bort att jag hade ju även Ponny Akuten att se! 

Så nu har jag sett det och även hunnit med ut till Taffy och Nonne och fyllt på med vatten och tagit bort den värsta isen.



      

Hundarna fick även följa med ut en sväng, nu täckte jag sätta mig ner och se Revenge .

Sen blir det nu ut på gården en sväng igen och fylla vatten åt Ina och London . :) 


Hundarna trivs då det är sol, Diesel och Eddie smögs sig upp på bordet och la sig i solen.


       


//A

Av Angelica Delltoft - 27 februari 2012 10:06

Vaknade i morse av att Malou var på väg att lägga sig över mitt huvud. Fick tonvis med hår i munnen och blev självklart pigg .. Det var bara att kliva upp! 


Gav hundarna mat och gick ut med dom, kollade även till hästarna en sväng..

Ina och London stod och solade och Taffy och Nonne stod och gjorde i princip samma sak :) 

Ska ut om typ en timme och fylla på lite mer vatten, synd att det ska vara så drygt med vattnet .. 

Det är inte drygt att fylla vatten åt dom men det är så jobbigt att stå och hacka bort all is som alltid finns där och ibland är det så satans hårt att man knappt får bort det. 

Nästa vinter blir det att inhandla en termobar :) 


Ska först se lite av serierna som jag inte hade tid att se i veckan..

Ska första se avsnittet av Revenge som gick i torsdags, hade inte tid att se det då ...

(lånad från google)


Sen blir det att se once upon a time


(lånad från google)


Det är dom ända serierna som jag följer för tillfället, väntar bara på att DH börjar :D   



Sen när vattnet är gjort tror jag att jag ska ta och sitta ute en stund, riktigt härligt väder ute! 

Klä på hundarna så att dom också får vara ute och njuta av vädret


Får uppdatera lite mer senare 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards