Mitt Liv Min Vardag

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Fredag.

Av Angelica Delltoft - 9 mars 2012 09:36

Kan bara inte sluta lyssna på Walk Off the earth -  Somebody that i used to know.. 


Är hemma frånn jobbet idag, med tanke på gårdagens lilla olycka. 

Det känns bättre i benet men långt i från bra. :/ 


Idag ska jag inte göra så mycket, städat är det redan här hemma och nästan all tvätt ä fixad. 

Så idag blir en slappar dag. Ska se Revenge om en stund , ska första ge hundarna mat och ut med dom en till sväng.

Inatt har det varit oroligt för hundarna , ingen aning om varför! Men dom har drampat och drampat runt hela natten och vi har även varit tvungen ut med dom 4 gånger och det är ovanligt ...

I vanliga fall är det inte för ens kl 4 vi behöver upp och ut med dom. 

Aja får hoppas att det blir bättre i natt. 

   

 


//A


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 20:22

Har nu kommit fram till att jag kommer lämna bloggplatsen.    Kommer att fortsätta blogga på  http://angeeeelica.myshowroom.se/       Och det kommer till stor det enbart vara en hästblogg. Kommer slänga in några andra inlägg lite nu och...

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 14:01

Igår sent på kvällen började det blåsa kraftigt här, rent storm ! Grenar som har gått av och ligger på backen.  Ångrar mig nu att jag inte mockade då jag höll på i stallet tidigare under kvällen, tänkte aldrig på att det skulle börja blåsa så här e...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 12:03


Har även hunnit med att klippa mig :) Blev så jävla less på mitt raka tråkiga hår.  Så klippte av 10 cm på längden och klippte lugg, bara för att det inte ska vara så tråkigt!      ...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 11:36


Fy fan min morgon var inte rolig!    Först blev jag väckt av några bibel tanter som ville parata om gud osv, Inte något som jag är intresserad ut av precis. Så dom drog vidare ganska snabbt!  Tur det annars brukar dom gärna vilja stå och prata ...

Ovido - Quiz & Flashcards