Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Angelica Delltoft - 15 februari 2012 11:25

Åh fy så skönt det var att sova direkt jag kom hem till mamma och pappa.

Har jobbat och kände i morse att jag orkade bara inte hålla mig vaken, så la mig en stund ..

Riktigt skönt och det behövdes ..


Har suttit och kollat runt lite på gekås hemsida.

Vill bara att det ska vara april så vi kan åka i väg !

Längtar oroligt mycket, inte enbart för att få gå på gekås men också för att få komma bort och bo på ett underbart ställe . Lugn och ro och man kan verkligen koppla av!

Det blir en liten mini semester innan semestern .. Får hoppas på lika bra väder i år som förra året , det var helt sjukt iofs , satt på altenen i bara bikini!

För er som är nyfikna på vad gekås har att erbjuda så titta in på www.gekås.se och klicka på fynd tips , där finns bilder på lite av varje som gekås +läsare har lagt ut.

Själv lär jag hamna första dagen bara på häst + hund avdelningen.. :D



 


 

Damasker (benskydd) från Hööks.

Trodde inte att dom skulle hålla så länge med tanke på priset!

Men dom håller kanon bra och dom glider inte upp eller ner eller på sniskan utan dom sitter där dom ska . Dom skaver inte och dom är rent snygga på!


Däremot


  


   

Disco grimma från Hööks.

Denna grimma är helt värdelös, köpte en brun och en rosa enbart för att jag tyckte att det var härliga färger, annars brukar dom flesta grimmor vara så tråkiga och dystra i färgen. MEN gjorde bort mig såklart! Luddet började lossna efter bara någon dag, den började remsa upp sig och glittret på den försvann..Lite synd  att det var så dålig kvalla på dom ,för såg nu att dom kommit ut i rött och mörkblå .. Men blir inget köp för vet att dom kommer bli fula efter bara ett tags användning!



_____________________________________________________________________________


HERBALIFE


Andra dagen är inledd , har börjat köra herbalife nu igen !

Känns otoligt bra för att vara andra dagen, de är då man gärna hade velat slita håret av sig och gått och köpt sig en stor fet pizza! Men känner absolut inget sug efter något just nu! Men det kanske kommer, får hoppas på att det inte göra det.

Mitt första mål är att gå ner 10 kg , sen får vi se hur kroppen mår och ser ut..

Kommer även denna gång att träna stenhårt, börjar med att cykla dom två första veckorna vecka 1 kommer jag cykla 20 min på en ganska hyfsad fart 3 gånger i veckan + ridingen då .Vecka två utökar jag till 40 min + ridingen och sen öka på efter varje vecka  + att komma igång med styrketräningen , men den kör jag igång med då konditionen kommit igång ordentligt så jag kommer säkert bygga en hel del muskler också ..


Har tänkt köra detta i 8 veckor!



Så nu står det lunch på schemat, Herbalife och en bit gurka.


//A

Ovido - Quiz & Flashcards