Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Angelica Delltoft - 18 februari 2012 18:39

Åkte i väg ner till Sundsvall igår efter att jag slutat jobbet. 

Linda och Jacob hämtade upp mig hos mamma och pappa, åkte sen vidare och lämnade av Baloo som Calle tydligen senare under dagen tog bort.. Så vila i frid B! 

Hämtade upp två stycken till + en häst som skulle med ner till Bergsåker. 




     


Det var en av Lindas hästar som skulle tävla under kvällen.. Det gick bra och hon gjorde det bra enligt mig allafall . Dock så blev det inga pengar denna gång , men det är inte allt :)

Hade en riktigt trevlig dag /kväll. 

Länge sen jag fick skratta så mycket som igår. :D


Åkte i väg därifrån kring 22 tiden och var hemma igen här i vännäs vid halv fyra tiden, trött och ont i kroppen efter att ha suttit både vägen ner och hem där bak i hästbussen och kan lova att det är inte en bekväm "soffa") 


Somnade sen på tre röda! 


Vaknade inte alls sent i dag , klev upp 10 hyfsat pigg. Åkte in till stan efter ett tag och hälsade på mor och far. 

Trodde det skulle bli betydligt bättre väder idag, men efter en stund inne i stan blev det blåsväder och det började att snöa ganska kraftigt! 

Så vi åkte hem innan det blev allt för blåsigt och snöstorm , resten av dagen /eftermiddagen har vi spenderat i sängen och sätt film. Resten av kvällen kommer nog också att bestå utav film .


//A

Ovido - Quiz & Flashcards