Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 22 februari 2012

-2

Av Angelica Delltoft - 22 februari 2012 09:20

HERBALIFE 


Är inne på min andra vecka med Herbalife nu, ställde mig på vågen i morse och den visar -2 kg. Gått lite trögt den första veckan. Har inte riktigt hittat balansen eller vad man ska säga. Har inte kommit igång med cyklingen som det var tänkt utan den har jag skjutit upp tills idag. :/ inte bra inte bra. Istället för -2 kg så med cyklingen kanske det hade visat åtminstone -5 kg. Aja bara att kämpa vidare :) 
Har även haft/har ont i ryggen , så har inte kunnat rida något heller :/

Jag som hade planerat värsta ridveckan denna vecka. Aja bara att ta nya tag där med! :)






______________________________________________________________________




Idag blir det en lugn dag, ska ut om en stund och kolla till alla hästarna och även kolla om det behövs mer vatten. London står just nu ensam , Det blir att flytta Ina ner till honom på lördag och Ta in Nonne innan vi åker för att hämta Taffy. Blir nog så att T och N får stå inne under natten och släppa ut dom tidigt på morgonen . Dom två kommer stå i lösdriften första tiden , för Ina har en liten tendens att "köra över" nya hästar Hon är inte dum så utan mer att hon ska bossa över den nya hästen väldigt mycket i början men det brukar lugna ner sig efter någon dag . Och N är så pass snäll och träffat T tidigare så får han det lugnt en stund innan vi släpper ihop alla. Och har fixat hagen ordentligt så den blir större. :D 


Det blir en riktig hästhelg denna helg och det gillas skarpt :)

Först fredag då åker vi ner till Bergsåker igen för Y ska springa lopp.


Blir där under hela dagen och kvällen.

Lördag åker vi och hämtar hem Taffy :)

Och söndag så ska vi ev dra in hästarna till ridskolan :)







 //A 












Ovido - Quiz & Flashcards