Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Angelica Delltoft - 29 februari 2012 20:04

Min dag blev inte så lugn och göra ingenting, Det blev kanon väder så gick ut och tog in Ina och London. Longerade senare Ina ca 20 min .. 

Hon var riktigt duktig <3


       


Borstade sen båda två och släppte ut dom igen. 


Tog ut hundarna och busade på en stund innan jag tog in Taffy och Nonne, Borstade dom två och myste på en stund. 

Sen fick jag främmande av Jacob, släppte ut hästarna igen.

Satte oss ute och drack kaffe medans hundarna fick springa och busa av sig innan vi gick in och spelade spelet som båda har blivit beroende av! 

Bubble Witch Saga på facebook. Går bara inte att sluta spela det då man väl har börjat!! 

Tog en paus och tog in London och Taffy som skulle skos senare. 


Sen kom älskling hem och dom åkte i väg och handla middagen, middagen för ikväll blev ris och kött! Guuud så underbart gott det var! 

Hovslagaren Lindas kom mitt i maten, skodde både London och Taffy :) 

Så nu är de gjort...


Resten av kvällen kommer att bli framför tvn :) 


//A

Av Angelica Delltoft - 29 februari 2012 09:25

Var planerat att jag skulle ta en sovmorgon men icket, var uppe redan kl 7.30 :/

Och var dessutom rätt pigg, gick ut med hundarna en stund fyllde även på lite vatten åt Ina och London. 

Kollade till dom andra två också ..


Idag har jag inte planerat in ett skit , idag känns det som en riktig soff dag med film osv. 

Det skulle ju behövas städas här hemma men idag orkar jag bara inte! 

Får ta det på fredag eller om Björn städar i morgon då jag är på jobbet... 


Senare ikväll har jag allafall planerat in att jag ska longera Ina en sväng, måste komma igång med henne nu. :) 

och även ta in Nonne och Taffy och borsta en stund..

På fredag så har jag planerat in ridning av både Taffy och Nonne och longering av Ina så det blir en rejäl häst dag här hemma då :) 


Nu ska jag allafall slänga mig i soffan och se lite tv eller film. 


Får uppdatera senare ikväll...


//A

Ovido - Quiz & Flashcards