Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Angelica Delltoft - 20 februari 2012 10:01

11 dagars ledighet väntar nu. Gjordet mitt sista pass igår till idag, känns riktigt skönt att få vara ledig nu ett tag. Taffy kommer ju till helgen så ska försöka städa ihop lite i stallet och kolla igenom lite saker och vad som senare ska handlas till honom.

När vi var på bergsåker i helgen så kikade jag och Linda på lite travsaker och vilken färger han ska ha. Jag gick med på alla färger förutom rosa ;P

SÅ han kommer att han färgerna svart,vit och blått. Hittade alla saker som behövs i precis i dom färgerna också så de blir bra :)



Idag ska jag endast lata mig , sen blir det att åka hem och goda med hästarna och även rida en sväng.:) Får uppdatera senae

//A

Ovido - Quiz & Flashcards