Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Angelica Delltoft - 13 juni 2011 16:53

Nu är det riktigt länge sen jag skrev, har haft fullt upp med byggandet och sommarbete och ridningen har inte haft tid eller lust att sitta inne och skriva. 

Men nu passar jag på då det ändå är piss väder ute! 


Det som har hänt sen sist jag skrev 


*Lösdriften är klar

*Vinterhagen är klar

*Sommarhagen är fixad

*Hästarna har fått gå på bete

*Tillkommit 3 stycken till hästar (för att stå över sommaren)

*Haft gårdsloppis

*Målat lite på huset (har kvar två väggar)

*Varit på 30 års fest

*Byggt en ny bro med staket in till ladgården

*Varit på 20 års fest (syster som fyllde år)

*Tagit mitt första dopp för i sommar

*Hundarna har fått sitt första dopp

*Sen små fixat på gården


Kommer bilder senare på bygget. 

Blev grymt nöjd! :D



Ska snart hoppa in i duschen så jag är klar när Björn kommer hem så vi kan fara och storhandla. :)


//A


Ovido - Quiz & Flashcards