Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Angelica Delltoft - 15 juni 2011 12:06

Nu är det äntligen klart! 


          

 


_______________________________________________________________________




                 


_______________________________________________________________________


Igår blev det longering med N och det gick si sådär, fick ta hjälp av björn som fick springa brevid honom och "putta" ut honom , han har väldigt lätt för att vika inåt och vill helst vara nära mig hela tiden. Men då blir det inget gjort så efter att min älskade Björn sprungit sig svettig så gick det bara bra få hade N fattat att han skulle springa runt och inte inåt , eller hur man nu ska förklara! 

Så det blev 15 enbart med att försöka få honom utåt! Sen 15 min som gick bra och som jag inte behövde Björn hjälp! Sen så är N svagare i höger fram! 

Så en som har häst här över sommaren Skulle lära mig att tömköra för att få honom  att bygga musklerna rätt och lägga vikten rätt. Så det ska bli riktigt kul! 


När jag var klar med N på banan så blev det mys i stallet innan ustläpp till dom andra, strax efter åtta kom Ulrika så då for vi ut med Ina och hennes 4 åriga halvblod! Som är duktigt snygg! OJ! Ina var riktigt pigg! Blev mest full fart i skogen! Men lät henne vara så och busa av sig lite, var ändå ett bra tag sen jag red henne. Hittade också en mysig lite stig in i skogen som vi red istället för att rida förbi tegelbruket, dom hade ändå mc träff i klubbhuset där och vet ju aldrig när dom kan komma körandes i full fart. Men stigen var riktigt mysig. Blir rida henne på fredag igen, N blir att rida antingen ikväll eller i morgon. :) 


Nu ska jag gå ner och titta till hästarna och vattnet! 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards