Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Angelica Delltoft - 19 juni 2011 23:42

Haft loppis under dagen, gick kanske inte riktigt som vi hoppats på men några saker försvann, resten eldades upp! Skönt att ladgården är i sin ordning igen! 

Blev sen lite småplock på gården sen kom L och red L.


Åt middag och sen vid 21 kom U och vi for och red upp för berget , tänkte vi skulle hitta den vägen som går runt men jag har så dåligt minne så jag minns inte riktigt vart vi skulle svänga av så vi red en bit ner istället och vände sen! 

Och det gick riktigt bra N skötte sig super bra var inte hispig eller tippade på tårna och bara ville kuta utan han lyssnade verkligen på mig! 

Var riktigt skönt att rida lite senare på kvällen :) 


Nu blir sen snart sängen , ska ut med hundarna en sista gång först! 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards