Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Angelica Delltoft - 20 juni 2011 10:37

Vaknade för en tag sen, trodde jag skulle få främmande men icket! lite synd för nu får jag sitta här ensam tills sent ikväll eftersom älskling jobbar över! :/ 

Har ingen aning om vad jag ska hitta på, är dåligt väder ute!

Min cykel är trasig så kan inte cykla och handla blommor , björns cykel är också trasig så kan inte ta den, hundarna är lata och vill inte gå ut då det regnar. 

Har varit ner och myst med ett par dyblöta hästar , kollat vattnet och gett dom en gobit var. ätit frukost och sett sista avsnittet av unga mödrar säsong 11. 

Och jag har ingen film hemma som jag inte har sett 111 gånger. Usch hatar dom här dagarna då allt går så förbannat sakta och man är ensam! 

och det blir en lika jävlig dag i morgon också då älskling ska på sommarfest med jobbet innan alla går på semester! 

blir så deppad av ensamheten och vädret! 

Får se om det slutar regna senare så kan jag gå ut och longera N och I. Då blir det allafall något roligt under dagen! :)



Här kommer lite bilder som togs i helgen!

TAKIDA






 EDDIE TAKIDA & EDDIE  TAKIDA TAKIDA & EDDIE  EDDIE  DIESEL & TAKIDA  DIESEL HUNDARNA FICK SIG ÄVEN ETT DOPP OCH DET UPPSKATTADES EFTER ALLT SPRINGANDES UPP OCH NER I SANDTAGET.          ÄNTLIGEN SOMMAR OCH VARMA KVÄLLAR OCH UNDERBART VÄDER!  BETESHAGEN + RIDPLANEN (SOM ÄR NYKLIPPT :P)    LONDON, NONNE, RALLE & INA  NONNE & LONDON         NONNE <3  RALLE   LONDON & NONNE W   W & LONDON  LONDON, NONNE & W   W LONDON, NONNE & W  NONNE   W & NONNE 

-------------------------------------------------------------------------------------------------


//A

Ovido - Quiz & Flashcards