Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Angelica Delltoft - 20 november 2011 17:05

Oj vilken dålig uppdatering det har varit sista veckan :P 

Har haft sjukt mycket att göra  + att jag varit sjuk.


Har hunnit med ett bröllop , riktigt fint och hade det kanon trevligt där! :) 

 


Nonchalant har fått sin tredje omgång av massage och det visar bra resultat! Inte stel fram vid bogen längre allt det har släppt och ryggen har han börjat släppa mer på också, det finns lite smått kvar! 

Det kändes när jag red honom i veckan att han blivit betydligt bättre än förut så det känns skit bra! :) 

Dock  har han tappat en sko nu och är väldigt fjantig över det! Hovslagaren kommer imorgon och fixar det , då är det bara att rida igen!  Sen kommer hästmassören igen någon dag i veckan och gör fjärde omgången! 



Vi har även byggt nästan klart traktorn garaget, saknas en vägg, men det väntar vi med tills i vår. Så under vintern blir det någon slags pressening . Har också fått hem Traktorn :D 

Har dock inte hunnit med att köra den så mycket än! Flyttat lite på bajshögen och gormat på! 

   



Handlat lite till hemmet , nya gardiner , tomtar och massor med doftljus! 

och allt handlade jag på dollarstore i lycksele! :) 

       



Och nu håller älskling på att grilla, jag ska snart ställa mig och göra svampsåsen . Sen blir det mys framför tvn med bingolotto och vem kan slå filip och fredrik. 

Sen ta in hästarna och mysa på en stund, får se efter det om vi ser klart filmen som vi började på igår! 


Var tänkt att vi skulle köpa/hyra Kodnamn Nina, A night at the Roxbury och the long kiss goodnight. Men hemmakväll hade dom inte :/ Sjukt länge sen man såg dom och vi var taggade till max på att se dom men men. Får fixa fram dom på annat sätt! 


Nu ska jag fixa såsen och tända en massa ljus :D 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards