Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Angelica Delltoft - 1 december 2011 11:42

Vaknade halv åtta i morse, gick ut en stund på gården med hundarna sen blev det att slänga sig en stund till i sängen. Såg på kanalen E en stund som somnade jag om en stund och vaknade igen kl 9. 

Ut med hundarna igen och sen ut i stallet , myste på en stund med 2 st morgon pigga hästar. :) 

Och under tiden dom stod och åt , fixade jag i ordning höet för idag ! 

Sen blev det utsläpp. 

Började sen mocka och sopade bort all lera som dom drar in så nu är det rent och fint igen :) 

      



i morse var det tänkt att jag skulle in till stan direkt på morgonen med Björn (skulle hjälpa syster och henne pojkvän att flytta idag) Men vi kom på att det var rätt onödigt med tanke på att jag inte skulle behövas för ens efter 14 tiden och då hinner jag knappt hjälpa till med någon innan dom ens har kommit till den nya lägenheten och att Björn slutar så ska ev fara dit i morgon och hjälpa till med lite saker. Hoppas det går bra för dom ändå, ska bli spännande att se den nya lägenheten, den andra som Timmy hade var bara en liten liten 1 : a som man knappt kunde vara i. Nu har dom fixat sig en två och mamma säger då att den är riktigt fin. :) 


Ikväll så bär det av mot hörnefors, Björn skulle hjälpa hans pappa med att klyva ved som han fått av oss, Sen blir det säkert middag där . :) 


//A








Ovido - Quiz & Flashcards