Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 6 december 2011

.

Av Angelica Delltoft - 6 december 2011 13:49

Var bara tvungen att lyssna på den här låten, såg den otroliga filmen a night at the roxbury för några dagar sen! :D

Av Angelica Delltoft - 6 december 2011 13:32

Min morgon har varit underbar! 

Fint väder och riktigt skönt ute! 

Snöat lite titt som tätt.:D 

Börjar bygga upp en liten jul känsla nu! 

 


Red Nonne , körde volter idag. 

Han börjar kännas riktigt okej i ridningen nu, skönt! 

Han fick lite massage och mys innan han fick gå in i boxen och mumsa på höet. 


Ut med Ina och linda och dola , longerade tio min och sen ett varv runt åkern . 


Städade sen bort i stallet, blir lätt stökigt har jag märkt. Kanske för att jag är lite slarvig ibland och inte lägger tillbaka saker på sin plats på engång! 


Släppte ut hundarna en stund så dom fick springa och busa av sig ordentligt! 

Matdax för dom då vi kom in.


Bokat tid för att fylla i tatueringen på armen , blir i morgon kl 11.00 :D



Ska ta fram middagen nu så att den hinner tina en stund , och sen blir det att göra sig lite kaffe och slå sig ner i soffan och invänta att älskling ska komma hem! 


//A




Ovido - Quiz & Flashcards