Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Angelica Delltoft - 19 december 2011 16:34

Så skööönt! Nu är det ordentligt städat här hemma, har torkat lister , torkat alla golv , dammsugat , dammtorkat och rengjort toan ordentligt och även renbäddat både i våran säng och i gästrummet. 

Så nu är det bara tvätten kvar och det får bli att fixa på onsdag och fredag. 


Sitter bara och tar det lugnt en stund passar då på att blogga lite , ska snart börja med maten.


Har haft en lugn och skön helg, i fredags skulle jag ha jobbat 24 timmar egentligen, men har haft problem med ögat några dagar så var tvungen att sluta vid halv fem för att fara och kolla upp det.

Fick lite droppar i ögat och om det skulle bli värre skulle jag ringa, kan har varit på väg att bli en inflammation. Men idag känns det riktigt ok! Så får hoppas på att det lägger sig ..

Så det blev en lugn fredags kväll, med lite mys och film. 


Lördag blev också en lugn dag/kväll, klev upp rätt sent .. Fixade och myste på i stallet en stund sen åkte vi in till stan en sväng och kikade.. Senare på kvällen for vi ut och käkade jag och Björn . Riktigt mysigt var det! 


Söndag blev också lugn, vaknade rätt sent då också, for in till stan vid 12 tiden och handlade hästmat och lite smått och gott, vid 13 tiden åkte vi till min farmor där det var jullunch med hela släkten.. :) 

På kvällen då vi kom hem byggde vi ihop en liten släde åt Takida sen gick vi in till Vännäs och handlade, även hundarna fick följa med och Takida fick dra släden med alla matvaror i. 

Sen en lugn kväll framför tvn. :) 



//A







Ovido - Quiz & Flashcards