Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Angelica Delltoft - 4 december 2011 18:28

I helgen har det varit full rulle :) 

Riktigt mysig helg ! 


I Fredags byggde jag och Björn en spolspilta i stallet och jag blev kanon nöjd! Slippa stå ute och spola av dom eller i stallgången och allt annat blir blött! 

Ina fick sig en skön dusch och det gick kanon, hon gick in utan att protestera , Nonchalant gick det inte lika bra med tog ca 5 min innan han ens gick in , men sen gick det kanon bra! Så då blev dom rena och fina för båda två var som två ler monster! 

 


Sen kom Linda och Jacob förbi, såg lite film senare på kvällen, sen blev det god natt! 


Lördag så fick vi främmande av Erkki och Tea som varit i lycksele på bröllopsnatt. :) 

Drack kaffe en snabbis sen bar det av till norrmalm till ridskolan och såg deras julshow . Sjukt trevligt och alla var kanon duktiga ! 


         


På kvällen blev det lugnt, spelade lite spel och bara hade trevligt! 


Idag klev vi upp rätt sent, skyndade mig ut i stallet och fixade med hästarna en stund, sen blev det ridning med Nonchalant och det gick riktigt bra! Mjuk och lugn i ridningen efteråt fick han lite massage och myste på en stund! 

Jag ville inte direkt vara med på bild! ;P 

   


Sen blev det longering med Ina som faktiskt förvånade mig! 

Hon brukar inte vilja komma igång i trav, men behövde enbart säga trava så funkade det direkt och hon såg sjukt fin ut i kroppen för att vara en äldre dam! :D Lyssnade kanon och gjorde verkligen sitt bästa. Longerade ca tio min sen blev det en promma runt åkern för att skritta av henne! 


In fort sen och byta kläder, hann inte ens duscha . In till stan och gå på julmarknade på gammlia med syster och Timmy. Gick också in på museumet och kollade runt, var länge sen man var där så det var kul .. 


         


gjorde även ett stopp hos samerna i kåtorna i skogen och drack kaffe och satt och värmde oss vid elden . Mysigt! 

 


Åkte vidare efter det till syrran och Timmy och kikade in hur långt dom kommit med att packa upp , drack även en kopp kaffe ! 


Vidare och mötte upp Linda och Jacob som skulle kolla på ett hus , som dom ev ska hyra i brattby, riktigt gulligt! :D

Och nu sitter jag här hemma med allihop och väntar på att maten ska bli klar, och att bingon ska börja! Hoppas på vinst nu ikväll!!!


Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft! 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards