Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Angelica Delltoft - 27 december 2011 17:11

Min jul helg har varit kanon! bingo med Björns föräldrar i fredags , Eddie fick följa med och han myste ner sig i filten direkt ;P 


 

Och på julafton var vi hos mina föräldrar i stan, med Min farmor och hennes man Bertil , Min syster och hennes kille.

Fick många fina julklappar :) 

Och nu vill jag nog inte äta korv med m.m på ett bra tag!

       


Söndagen blev jobb för min del , var rätt trött på jobbet hade inte sovit många timmar . Men det gick bra ändå! 

Måndag spenderade vi i stan, for runt på en massa affärer och på kvällen åkte vi till hörnefors och käkade middag sen hämtade i även ett bord som vi ska måla om och ha i vardagsrummet. Tror det kommer bli kanon då det är klart. :) 

 


Och nu är jag ledig i 11 dagar. Skönt! 

Passade på att städa här hemma idag, bytte sängkläder och tvättade också! 

Imorgon så blir det ev att åka in till stan och gå på stan för att kolla om jag hittar några nyårs kläder :) 


Nu ska jag ordna lite käk .. 


 


//A



Ovido - Quiz & Flashcards