Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Angelica Delltoft - 6 juli 2011 02:04

Här kommer en ordentlig bildbomb från helgen och tidigare i veckan! :D


GBG 


Åkte ner för att hjälpa några upp med en bil dom köpt! 

En riktigt trevlig liten resa! :) Även små hundarna fick följa med!

                     

Wheels


Direkt vi kom hem från Gbg så åkte vi bara hem och duschade och bytte kläder sen blev det in till stan för att kolla på bilar och träffa trevligt folk och dricka en hel del öl! :DLite synd att jag inte tog mer bilder än så här! :/ Men får skylla på att jag hade så himla trevligt så hade inte tid med att knäppa en massa kort! 

   

Löshoppning


Med Linda och London och självklart Nonne! Och det gick bra för Nonne tycker jag och det syns att han tycker det är super kul! Även Björn blev intresserad! ;P

           

Travet 


Körde Linda till Travet och stannade för att kolla under tiden hon tränade Fina London! :D

             

Installation av lampor


Resultat:

      


Jag och Nonne har även hunnit med ut i skogen med Ulrika och Melwin i helgen! Blev en lite kortare tur men bra ändå! N var pigg med tanke på att han fått vila ett par dagar! 

Även blivit mycket kort på hästarna (som vanligt) 

Här är några!

                   


Blir snart att hoppa i säng för min del, haft en hel dag ute på gården, målat och fixat med lampor hit och dit. Även myst med hästarna ikväll, tog in lille ralle och borstade och donade på med honom i över en timme, sen blev det Inas tur! 

Båda blev super fina! :P Måste erkänna att jag blivit lite smått förälskad i den lille söte saken! Lite tjurig med fruktansvärt god och mysig! Kommer så fort man närmar sig hagen! Och om dom andra hästarna kommer före så är det nästan så att han försöker tränga sig in för att komma fram till en! Synd att man inte hade tiden och pengarna annars så hade han varit en guld ponny till Lille Tindra! :D 


Nonne fick lite extra mys idag, bara för att han är han. Han är min Stjärna! 

Myste länge i hagen och han visar verkligen för dom andra att kom inte nära hon är min matte! :P  


Skulle kunna sitta länge länge och skriva, idag har jag ett skriv il! Men nu måste jag ge mig! 

Lite dålig uppdatering på slutet men har man semester finns det mycket annat att lägga tiden på ! 


Men uppdaterar så fort tiden finns! Hej så länge! 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards