Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Angelica Delltoft - 14 juli 2011 12:03

Björn ligger fortfarande och sover! Riktigt länge sedan han sov så här länge! Vill inte gå och väcka honom heller. 

Idag får vi ser vad som händer och sker, tyckte Björn pratade om att hans pappa skulle komma förbi en sväng och hjälpa oss med ytterdörren. Det skulle vara kanon! 

Är lite halv kasst väder så det blir nog inte att åka iväg och bada! :/ 

Ev ridning ikväll, får se om det blir ridplanen eller skogen! 


Bilder från dom senaste dagarna!


  Linda rider Ina :)


     Madde rider Ina :)   Jag och Nonchalant <3   Travet i lycksele   Global L      London och Linda   London och Linda        

En del bilder är ganska kass, lite suddiga osv. Vill verkligen ha en ny kamera! 


Ska göra mig lite flytande frukost och sen bege mig ut i stallet för att kolla igenom vad jag saknar och behöver beställa. Var tänkt att jag skulle göra det igår men det blev ändrade planer så det blir idag istället :) 


Blir nog att koka sig en kopp kaffe och ta med sig ut!  Så får älskling sova så länge han vill och kan! 


//A



Ovido - Quiz & Flashcards