Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Angelica Delltoft - 25 juli 2011 06:20

Usch blev på dåligt humör direkt jag satte mig ner för att kolla vad jag fått i LÖN!

Blev nästan gråtfärdig så förbannat dålig lön var det! 

Antingen så har dom gett mig någon annans lön , eller så vettifan! 

Dags att byta jobba allafall! Pallar inte med så här dålig lön! 


Måste sätta mig ner idag och räkna ut mina timmar och hur mycket jag ska få i lön, sen får jag kolla med lönekontoret i morgon då jag börjar jobba! DETTA KAN INTE VARA SANT!  


Aja!


har haft en kanon helg !


Fredags hemma med älskling och fick lite besök under kvällen, tog några öl och bara satt och surrade! 


Lördags åkte vi ner till Hörnefors och hälsade på Björns mamma och pappa!

Åkte i väg med dom och badade.

       

Senare på eftermiddagen så kom killarna från Viasat och kopplade in allt och fixade upp parabolen så nu har man riktigt bra med kanaler! :)


Packade sen bilen och åkte i väg till Vindeln för att hälsa på några kompisar som har stuga där! 

Och kan lova att det bjöds på regn och rejält med Åska! :) 

              Badade , fiskade, åkte båt och mycket surr! 

En riktigt trevlig kväll!


Kom hem igår mitt på dagen , blev att åka direkt och handla en massa godis !

Sen blev det säng läge resten av dagen , med lite tv tittande och film!


OCH idag har jag en ångest som heter duga ! Vill inte börja jobba i morgon! Skulle göra vad som helst för att få vara ledig ett par dagar till! 

Men får blicka framåt, är ledig om 8 veckor igen, då blir det en vecka uppe i stugan! Fruktansvärt skönt! :D


Nu ska jag börja ta hand om all tvätt och sedan städa här hemma, försöka hålla mig sysselsatt så jag inte somnar! Var ett tag sen jag klev upp så här tidigt! 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards