Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 11 augusti 2011

BG5

Av Angelica Delltoft - 11 augusti 2011 13:56

Av Angelica Delltoft - 11 augusti 2011 13:40

   


Klev upp strax innan kl 10 i morse, samma procedur som igår, gav hästarna , hundarna och katten mat och fick även i mig min herbalife. :)


Sen började jag med det tråkiga, att tvätta! Jag hade först tänkt att fara ut på en cykeltur och även ta med mig Takida, men riktigt trist väder och att det började regna! Får ev ta en cykeltur senare i kväll , för som det ser ut just nu så ser det ut att spricka upp! :) 


Får även främmande i eftermiddag :) Mina föräldrar,  min syster och Sandra P kommer förbi ! :)


Men innan dom dyker upp så hoppas jag på att få lite lugn och ro och dricka mitt kaffe och läsa lite teori (körkortet)

Har just nu en katt och en liten hund som absolut inte vill vila, utan vill hellre springa runt och busa som galningar! Får se hur det här ska gå! Får annars gå ner och sätta mig i källaren. haha


//A




Just det, snart blir det att klippa till håret lite och sen färga det till svart igen! Saknar det! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards