Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Angelica Delltoft - 16 augusti 2011 23:13

Nyss kommit hem , sitter och äter min kvälls macka! 

Sen blir det nog att hoppa direkt i säng, ska upp tidigt i morgon och städa stallet och spola golvet och tömma boxarna på spån och rengöra dom ordentligt. 

En liten sensommar städning så att säga! :) 


Sen en sak som jag längtar efter ä lönen så jag vet hur mycket jag kan beställa denna månad, men en sak är säker oavsett lönen så ska jag beställa  Inas och Nonnes täcken inför hösten och vintern! :)  Ina kommer få sig ett riktigt vintertäcke! Ska elda upp det hon hade förra vintern för det var riktigt dåligt!  

Och får jag en riktigt bra lön som jag räknat ut på ett ungifär , beställer jag allt och då behöver jag inte beställa hästgrejor på ett riktigt bra tag! Då kommer det finnas det mesta och kanske lite där till! ;D


Nu har jag mumsat klart på min macka och ska bege mig mot sängen ! 


//A




Av Angelica Delltoft - 16 augusti 2011 16:32

Idag har det varit tvättdag här hemma, inte för att det var så mycket tvätt! 

Men passade på att tvätta mammas saker och lite kuddar osv. Andra maskinen är strax klar! :) 


Har inte varit något roligt väder idag, så har inte kunnat vara ute och hittat på något :( Bara varit ut med hundarna ett x antal gånger. 

Nu blir det strax middag sen ut och plocka ihop alla stolpar och fara och lämna tillbaka dom till Ulrika. :)


Sen får vi se vad kvällen bjuder på! :) 


//A







Ovido - Quiz & Flashcards