Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Angelica Delltoft - 4 oktober 2011 12:04

Så här blev hallen allafall!  + den nya byrån :)

 

och sen den nya lampan i köket! 

 

och ev nästa månad börjar vi med v-rummet! :P Mycket på gång nu! 




Frida kom och väckte mig i morse vid 8 tiden, drack morgon kaffe och käkade frukost eller drack frukost :P 

Sen bar det ut i stallet för att ta in hästarna och he på dom täcken. För det öste verkligen ner här! 

(Frida och Ina. )

 

Tog oss sen en kopp kaffe till inne och jag passade på att beställa allt från hööks som jag ska ha. 

*1 vintertäcke

*Ländtäcke

* damasker

*3 st grimmor + nos och nackludd.

*ridbyxor

*ridstövlar (vinter) 

*Stall tröja

*Linement

* linfröolja

* lindor

* tvättsvampar

*sårsalva

*täckesgjord

*hundtäcke till Takida

*repgrimma + ledrep

*Bandageunderlägg

*Schabrak

*Stalltäcke

* reflexspö

och sen lite smått och gott!


Efter det var klart gick vi ut och började städa i hop i stallet, bytte ut allt spån och öste in med nytt, så nu har dom en rejäl bädd i boxarna! :D


Och nu sitter vi och planerar lite inför min födelsedagsfest på lördag som jag för den delen är sjukt taggad på! :D var bara så sjukt sugen på att ha ett tema så det blev temat cowboy!!

 


Ikväll blir det att hämta hem lite små höbalar som ska vara stolarna ! Sen ska vi fixa ordning borden osv senare i veckan! 



Nu blir det lunch och en till kopp kaffe! 

Får sen bli en lugn stund framför tv.. 


//A





Ovido - Quiz & Flashcards