Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Angelica Delltoft - 6 oktober 2011 20:36

Har varit inne i stan i dag och hållt mamma sällskap, blev en tripp först ner på comfort möbler och kika, sen popshop sen vidare till H&M och där köpte jag mig ett par nya leggings och två linnen och ett par sport byxor! :) Så jag är nöjd. 


Sen nu här hemma har jag och älskling gjort snyggt på gården och gjort i ordning inne i ladugården för festen på lördag! :) hängt upp en myslampa och ställt i ordning bord och höbalarna som blir stolar för kvällen, sen i morgon under dagen ska jag också fixa ihop en hö soffa med filtar!  Blir nog ruggit mysigt! 


Ska snart hoppa in i duschen sen blir det att lägga sig framför tvn och glo! 

I morgon blir det upp tidigt och köra lite träning med Nonchalant och sen städa huset inför helgen :)

Imorgon kommer Carola , ska bli riktigt roligt! Länge sen vi sågs , kommer säkert bli mycket snack och ev ett vin glas eller två! 


Och på lördag smäller det, än så länge är det 12 st som är säkert som kommer, sen får vi se om det dyker upp några fler! 


Har även fixat mycket bra musik tills i helgen och enbart Country musik!  


Nu skriker duschen ! 


//A






Ovido - Quiz & Flashcards