Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Angelica Delltoft - 5 oktober 2011 13:19

Nu har jag rensat bland alla bilder på datorn och lagt över allt på ett USB så om datorn skulle pajja så har jag allafall dom kvar! :) 

Hittade också en del bilder på ett usb som jag totalt hade glömt bort att dom ens fanns. :P


Lilla Takida då vi nyss fått hem henne. Så liten men så fruktansvärt fin! 

   

och idag är hon en ståtlig dam! 


 

Hittade också en del bilder på mig själv sen långt tillbaka :P si sådär 3-4 år sen! Bjuder på sista bilden! H vete vad snygg jag var! haha! 


         


Ne nu ska jag ta och lägga mig i sängen och slå på en film, har hållt i gång sen 9 i morse och mer arbete blir det ikväll, ska kratta upp det sista löven och städa bort en del saker innan jag kan ställa ordning allt innan festen på lördag! :) 



//A

Av Angelica Delltoft - 5 oktober 2011 11:37

Nu är gräset klippt och har även krattat bort det värsta! 

Har också tränat Nonchalant på ridplanen! Och det gick underbart bra! 


     He´s talking! :)   


Filmklipp från träningen. Han vill verkligen ta galoppen men han orkar inte riktigt! Lite slö men han gjorde det kanon bra idag! Inkallningen gick super duper och få honom att röra sig dit jag vill gick också super! Så jag är nöjd! 



 


//A

Av Angelica Delltoft - 5 oktober 2011 08:33

Detta beställde jag åt mig själv! :)          /A


Av Angelica Delltoft - 5 oktober 2011 08:13

Fick min fina väggtext igår! :D och det blev så fint!

   

Nu är det bara en taklampa som fattas men det får vänta ett tag, har inte riktigt bestämt mig vad det ska vara för lampa! 

Sen har jag suttit på morgonen och kollat på gardiner och jag vet ej riktigt vilka det blir, finns så otroligt många som jag vill ha men det står slutligen mellan tre st. Så får fundera ett tag till! 


Idag blir det att klippa gräset ute på gården , nu är det verkligen dags! Sen köra lite frihetsdressyr med N! :) 

Ska sen försöka mig på att kanske sitta ner en stund och bara ta det lugnt. 

Inte ofta som det händer! 

Men om jag tror rätt så kommer jag säkert hitta på något att göra !


Såg D H i går , oj så jag har längtat och det var ett rätt bra avsnitt! 

Och ikväll är det också en bra premiär på tvn, nämligen Arga Snickaren! 

Då blir det mys framför tvn! !



Ska ta och få i mig min frukost och gå ut och ge hästarna hö! 


//A



Ovido - Quiz & Flashcards