Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Angelica Delltoft - 10 oktober 2011 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica Delltoft - 10 oktober 2011 16:14

Idag kan jag lova att jag har legat och latat mig större delen av dagen , det var tänkt att jag skulle cykla iväg till brattby och hälsa på Linda och se hur fin London har blivit! Men kollade cykeln och det var punka/lite luft i däcken och hittade inte cykelpumpen! :/  Sånt kan göra en galen! Aja endast nu på eftermiddagen jag har varit lite aktiv och städat bort eftersom mäklaren kommer i kväll och ska värdera upp huset. :) Det ska bli riktigt spännande! 


Måste också skriva att jag hade en kanon dag/kväll i lördags! Tack alla som kom ! ! ! !

Och tack för presenterna! :) 

Blev riktigt lyckat med ett tema! Köpte mig en hatt och en pistol, Carola körde på stort och köpte en pistol och en käpp häst! :P Riktigt roligt hade vi , länge sedan jag skrattade så mycket måste jag erkänna! 

Vaknade upp rätt bakis på söndag kan jag lova! Inte bra att dricka olika saker. Drack både cider , öl och bål! :P Ska hålla mig till en sort nästa gång! 

Söndagen blev väldigt lugn! Pappa kom och lämnade hundarna på morgonen (skönt att dom kunde ha dom under lördagen och under natten)Frida, Magnus och Linda stannade här hela dagen, fast Linda for iväg en stund och tog emot London i stallet! Sen kom hon tillbaka igen! Spelade lite kort och käkade pizza och hade det trevligt. Sen när dom åkt i väg så blev det bara lugnt för mig och älskling. Hoppade in i duschen medans han for i väg och köpte bingolotter :) Tyvärr blev det ingen vinst! :/ Somnade sen som en stock! Och vaknade lite senare än vanligt , klev upp vid 9.30 i morse ! 


                                             


//A

Ovido - Quiz & Flashcards