Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Angelica Delltoft - 4 september 2011 18:41

Taggar som bara den, blir en bra månad denna, Fjällen om två veckor OJ vad jag har längtat! Ska bli ruggit skönt att få komma bort lite och umgås med nära och kära ordentligt! :D

Har beställt en ny höst jacka åt mig och även björn fick sig en ny jacka! Hoppas dom hinner komma innan vi åker till stugan! 


Har fått lite extra pass på jobbet denna månad , precis som jag ville och det tackar jag för! :) 


Och i slutet av månaden börjar vi med köket, ska måla tak,(vitt) fixa bröstpanel(vitt) och sen tapetsera! 

Har suttit och kollat runt lite på olika tapeter och vi har hittat den vi vill ha! 

  (från rusta, bra priser , snygga och lätt att lägga!) 

Sen ska jag även inhandla lite fina saker från trend4you till köket och även en väggtext att ha i hallen :) Kommer bli riktigt riktigt snyggt. 


Har redan nu påbörjat lite smått. Vi har slipat bordet och behandlat det så att det ser gammalt och slitet ut. Riktigt bra blev det! Hade först tänkt slipa ner det och måla om det till vitt, men det skulle bli för mycket vitt i köket tror jag. 


//A




Av Angelica Delltoft - 4 september 2011 18:27

 

Slutar 7 i morgon bitti , ska vara kvar i stan och

Imorgon ska jag enbart ha Takida under dagen, hade tänkt mig ut på en lång promma med henne till ön och sen träna lite lydnad bla. :) 

Ta med mig lite kaffe och fika och bara vara, låter lite som en gammal tant. Men det är otroligt skönt att bara få vara i sin egen lilla värld och träna en lätt lärd och rolig hund! Får hoppas på att det är lite fler hundar där ute också så hon även får träna med mig när det finns andra saker runt omkring som stör. MEN hon brukar jobba på bra min dam! :D


Får se om agility hinderna fortfarande står kvar, kanske vi ska prova på lite av det också. Var väldigt länge sen jag testade det med Takida. Hon var då duktigt förut . Får hoppas att det mesta sitter kvar. :) 


//A


Ovido - Quiz & Flashcards