Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Angelica Delltoft - 13 september 2011 15:43

Fick nyss sms om att våra jackor har kommit och det är bara att hämta ut dom! Det var på tiden! Hoppas den är lika fin som på bilden! 

Sen har jag även suttit och kollat lite på olika skor! Har ju alltid beställt från Have2Have , men var in på deras sida och hittade fan inga snygga alls! 

Men hittade dom här på några andra ställen.


      Vet att jag ska köpa dom på första bilden men vet inte vilka som jag ska välja av dom andra två! :/ 

Får fundera ett tag! Ska ju inte beställa dom idag, det får bli att vänta med det tills i okt! Då får jag en riktigt bra lön, har dessutom tagit på mig 1 1/2 pass till i veckan! Så det blir kanon! :)  Sen får jag en riktigt härlig semester i 1 vecka i stugan, med mycket mys, vara ute i skogen, basta och koppla av! :D 

Det har jag längtat efter länge nu! 

Jobbar i morgon 7-22 , tors 7-22 sen ledig fredag och då blir det att packa och städa! Sen lördag morgon åker vi! 


Blivit mycket skrivande idag! ;P Men regniga och trista dagar spenderar man många timmar framför datorn och tvn! 


Men nu ska jag låta bli det ett tag , ska gå ut med hundarna i regnet och kolla till hästarna som knappt varit ut i hagen dom har mest stått under taket idag! 


//A

Av Angelica Delltoft - 13 september 2011 13:47

Kan det inte sluta regna snart! 

Vill att de ska bli uppehåll och att solen ska kika fram , det är då hösten är som bäst! 


Har städat ute i stallet idag och nästan nyss kommit in, kallt var det ute! Så var tvungen att slå igång kaminen i v-rummet och nu börjar det bli riktigt varmt och skönt här inne! 

Hundarna fick också vara med och städa fast dom låg mest hela tiden och sov på hästtäckena som jag hade slängt på golvet. Men nu kan jag lova att det är ordning och reda ! Nu blir det absolut inte svårt att hitta saker där! Har skrivit på alla lådor vad som finns i dom och även på alla dörrar. Blev riktigt bra! Även flyttat ut mitt lilla fika bord ut i stallet istället för att ha det i sadelkammaren, hade blivit lite trångt om jag haft kvar det där eftersom jag ställt in en byrå där nu! 

Rensade även ut allt som skulle kastas och som var väldigt trasigt. Onödigt att det bara tar upp en massa plats och som är för slitet och fult för att användas. 

 

Nu ska jag ta och rensa lite bilder och lägga in dom på usbt och sen ska jag formatera datorn , heter det så? :P


//A

<3

Av Angelica Delltoft - 13 september 2011 09:52

Nu har jag fixat och donat lite här inne, så nu ska jag ta mitt kaffe och gå ut i stallet och börja städa upp där och bära in byrån som jag ska ha alla lindor och benskydd i. 


Fick en hyffsat fin bild på mig och björn från J som togs i helgen. :) 


Älskar dig Björn! 

<3


 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards