Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Angelica Delltoft - 11 september 2011 18:39

Hade en riktigt trevlig eftermiddag/kväll igår, jag slutade kl 17 och for då direkt hem och bytte om och kollade till hästarna. Begav oss sen mot Åmsele för att hälsa på en kompis som har sin stuga där! 


Grillade, körde lite fyrhjuling, spelade sällskaps spel som jag inte har gjort på år och dar! Bastade och sen blev det en massa prat och öl :) Länge sen jag hade så trevligt känns det som! 

Ska göras om mycket snart! :) 


Riktigt fin utsikt var det från stugan som hade en egen liten strand, usch så fint det var där!  

    
Var ganska trött då vi kom hem så det blev att vila en liten stund och nu har vi just gjort klart en tårta så ikväll blir det att ta sig lite tårta för i morgon börjar vi med herbalife på heltid.  

//A 








Ovido - Quiz & Flashcards