Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Angelica Delltoft - 8 september 2011 19:03

Nu har äntligen älskling kommit hem, Så nu blir det mysmiddag och sen mys framför tv och bara ta det lugnt. 

Älskling var så snäll idag att köra hem mig på hans lunch, Hade så fruktansvärt tråkigt hos mamma och pappa då alla jobbade!

Började direkt med att sortera i lådor och en massa hundsaker som ska bort osv. Har ju köpt så fina kläder till E och D från en kompis! :)

Sen blev det stor städning ! Så nu är det riktigt fint och rent här hemma, skönt att ha gjort det innan helgen. Gav hästarna hö och myste med dom en stund i hagen! 

När jag var klar med att städa fick jag något ryck , eldade en massa skrot och gjorde en grind som vi ska ha i trappen så hundarna inte kan vara på övervåningen!  Målade den även vit! Blev ganska nöjd ! :D




    Nej nu ska jag sätta mig ner och äta! 


//A

Av Angelica Delltoft - 8 september 2011 08:07

                       

Av Angelica Delltoft - 8 september 2011 07:51

Nyligen varit ute med hundarna, stötte på hon som har PK tiken! :D Diesel blev riktigt glad och nyfiken medans Eddie fortfarande inte riktigt har fattat hur han ska göra med/mot andra hundar. Men det kommer det också , ska inte stressa på honom!


Har även suttit och kollat lite på vilka som är inne på min blogg, riktigt kul att det faktiskt finns dom som läser den! Men ni vet väl att det är fritt fram att ställa frågor och skriva en kommentar! :) Tycker det bara är roligt!


Igår innan jobbet gick jag igenom vad jag ska beställa från hööks. Blev en hel del kan jag säga! Men då behöver jag inte beställa nå mer på ett bra tag! :)

Så nu ska jag bara kolla igenom stallet en sista gång och se om det är något jag glömt som jag behöver beställa! Och det blir att göra ikväll efter ridningen :)



Ska snart ta och göra mig lite flytande frukost och lite kaffe!


//A

Ovido - Quiz & Flashcards