Mitt Liv Min Vardag

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

<3

Av Angelica Delltoft - 14 oktober 2011 16:08

Har varit ute hela förmiddagen, Har lagt in alla nya saker på sina platser.

Nu längtar jag vara tills repgrimman och allt annat kommer. :) 


Longerade Ina en stund och påbörjade att köra lite frihetsdressyr. 

Det gick , men hon var lite slö i päran ! Men det kommer nog för henne också inom kort. Men hon lyssnar super bra! Så jag är bara nöjd med henne idag. :) 


Testade nya grimman på henne idag, satt som smäck och hon blev fin! :) Satte även på nos+nackluddet . 

Sen fick hon också på sig dom nya damaskerna som också dom satt som smäck. 

         


Sen blev det Nonchalants tur, och oj vad han var ivrig vill jag lova!

Han ville bara ut ut ut i från stallet, han kunde knappt stå stilla. Sen fick han leka sig igenom frihetsdressyren idag, han är så sjukt söt då han busar och skuttar och emellan åt lyssnar klockrent :P . Sen så red jag honom ca 30 min och körde lite skänkelvikningar och bara mysred. 



Bytte schabrak innan ridingen till det nya! och la även på det nya ländtäcket! Super fint blev det! Även han fick på sig dom nya damaskerna! 


   
Känns riktigt skönt att slippa beställa nå fler saker nu på ett tag, nu har jag allt jag behöver och kanske lite mer därtill ;P .

Enda som behöver inhandlas till och från är jodpax och linement osv , små saker!








Nu har jag nyss duschat av mig och sitter och dricker dagens första kopp kaffe , underbart! Ikväll får vi se vad som händer och sker. 



//A 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 20:22

Har nu kommit fram till att jag kommer lämna bloggplatsen.    Kommer att fortsätta blogga på  http://angeeeelica.myshowroom.se/       Och det kommer till stor det enbart vara en hästblogg. Kommer slänga in några andra inlägg lite nu och...

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 14:01

Igår sent på kvällen började det blåsa kraftigt här, rent storm ! Grenar som har gått av och ligger på backen.  Ångrar mig nu att jag inte mockade då jag höll på i stallet tidigare under kvällen, tänkte aldrig på att det skulle börja blåsa så här e...

Av Angelica Delltoft - 9 mars 2012 09:36

Kan bara inte sluta lyssna på Walk Off the earth -  Somebody that i used to know..    Är hemma frånn jobbet idag, med tanke på gårdagens lilla olycka.  Det känns bättre i benet men långt i från bra. :/    Idag ska jag inte göra så mycket, s...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 12:03


Har även hunnit med att klippa mig :) Blev så jävla less på mitt raka tråkiga hår.  Så klippte av 10 cm på längden och klippte lugg, bara för att det inte ska vara så tråkigt!      ...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 11:36


Fy fan min morgon var inte rolig!    Först blev jag väckt av några bibel tanter som ville parata om gud osv, Inte något som jag är intresserad ut av precis. Så dom drog vidare ganska snabbt!  Tur det annars brukar dom gärna vilja stå och prata ...

Ovido - Quiz & Flashcards