Mitt Liv Min Vardag

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Allt.

Av Angelica Delltoft - 19 oktober 2011 13:45

Ett bra tag sedan jag skrev, har haft fullt upp som vanligt! :)

Men men,


Hade då en super bra helg , helgen som var , med mycket skratt och bra sällskap. :)


Fredagen var lugn och skön, åkte i väg till hörnefors till Björns föräldrar. Stannade en lite kort stund sen bar det av till hans syster för att käka middag. Sen blev det bara lugnt hemma framför tvn tills båda somnade som stockar.


På lördagen blev det att kliva upp tidigt, fick främmande kl 7 , drack en kopp kaffe och gjorde sig sen klar för att åka i väg på Rallyt som Björns jobb skulle vara med i. :) UTH tävling. Med bara företag som körde. Var riktigt kul, Björn körde bra!  

Tyvärr så gick bilen sönder, typiskt då dom låg trea tidsmässigt. 

Men får tagga extra mycket tills nästa gång! :)


Bilder från rallyt.

         


For sen en sväng på skjutbanan och kikade, och sen vidare hem för att slänga sig i duschen och göra sig klar för att åka hem till Mange och ta några öl innan utgång.


   


Sen var det tänkt att vi skulle ut på All Star men blev icket så, det blev schlager klubben istället. Gick lika bra det :)

Det blev mycke dans, haha. Men hade super trevligt.

             

Och självklart blev det Max efter krogen, sen vidare hem till oss , där vi satt och pratade på rätt länge . Blev sen väckt av Mange , Linda och Jakob som var ute på gården som kom inspringandes och berättade att dom hört björnen inte allt för långt borta från gården. Mys! :P


En dag/kväll som inte kommer glömmas bort lätt! :P

Tack alla för en kanon dag och kväll!



Och söndagen blev relativt lugn. For in till stan på dagen och käkade lunch med syster och timmy . Sen kaffe stopp hos mamma och pappa innan hemfärd.

Och på kvällen blev det mys i soffan med hundarna och spelade Bingolotto. :P Tyvärr ingen vinst! Men nära var det! :)




_______________________________________________________________




Och idag onsdag har jag inte haft för mig så mycket, är inne i stan hos mamma och pappa, slutade jobba sju i morse.

Varit ute på en lång promma med Takida, tränat lite med henne. Och det gick som alltid super duper bra! :)


Ska nu gå och vara social med mamma och ta mig en kopp kaffe, får se senare om jag kilar ner på stan och möter upp några kompisar.


//A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 20:22

Har nu kommit fram till att jag kommer lämna bloggplatsen.    Kommer att fortsätta blogga på  http://angeeeelica.myshowroom.se/       Och det kommer till stor det enbart vara en hästblogg. Kommer slänga in några andra inlägg lite nu och...

Av Angelica Delltoft - 12 mars 2012 14:01

Igår sent på kvällen började det blåsa kraftigt här, rent storm ! Grenar som har gått av och ligger på backen.  Ångrar mig nu att jag inte mockade då jag höll på i stallet tidigare under kvällen, tänkte aldrig på att det skulle börja blåsa så här e...

Av Angelica Delltoft - 9 mars 2012 09:36

Kan bara inte sluta lyssna på Walk Off the earth -  Somebody that i used to know..    Är hemma frånn jobbet idag, med tanke på gårdagens lilla olycka.  Det känns bättre i benet men långt i från bra. :/    Idag ska jag inte göra så mycket, s...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 12:03


Har även hunnit med att klippa mig :) Blev så jävla less på mitt raka tråkiga hår.  Så klippte av 10 cm på längden och klippte lugg, bara för att det inte ska vara så tråkigt!      ...

Av Angelica Delltoft - 8 mars 2012 11:36


Fy fan min morgon var inte rolig!    Först blev jag väckt av några bibel tanter som ville parata om gud osv, Inte något som jag är intresserad ut av precis. Så dom drog vidare ganska snabbt!  Tur det annars brukar dom gärna vilja stå och prata ...

Ovido - Quiz & Flashcards