Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelica Delltoft - 3 oktober 2011 22:12

Oj! Det har verkligen inte funnits någon tid till att blogga på sistone! 

Har haft mycket att göra ! 


En liten uppdatering:


*Vi har nästan gjort klart hallen, fattas en väggtext som nu är beställd får se när den anländer, stod 2-4 arbetsdagar! Så det ska bli intressant, men tror det kommer bli pricken över i et.! :D


*Sen har vi haft främmande på gården och inte ett trevligt sådant! 

En Björn, älskling och en kompis hittade Björn spillning ovanför hagen på baksidan av ladugården. Tur bara att jag hade tagit in hästarna den natten han hade hälsat på!  Så nu är man på sin vakt då man går ut på kvällen, tror redan att jag varit ut 20 gånger och kollat till hästarna ! haha. 

Sen har jag alltid med mig Takida ut , för på hennes syns det direkt ifall det skulle vara något som inte stämmer. :) Duktig tjej! 


*Sen har jag haft ett uppehåll med ridningen, eftersom vi haft mycket att göra här hemma , så hästarna har fått sig en liten mini semester! 

Men i morgon så kör jag igång igen. Har dessutom köpt mig en Dvd med tips och råd och övningar med frihetsdressyr! Ska bli riktigt lärorikt att kolla på och sen öva ! Körde det för någon vecka sen med N och det gick sådär, han hade en dålig dag! Har även löshoppat honom och det gick betydligt bättre! :D


*Cyklat 6 km idag :) Och varit ute och gått. 


Bilder och mer uppdateringar i morgon! Nu så blir det sängen!



Ovido - Quiz & Flashcards