Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 4 maj 2011

H.

Av Angelica Delltoft - 4 maj 2011 23:43

Härligt att Sverige Vann! Men är dock inte så himla imponerad än! 

Mycket slarv hit och dit, men som sagt Sverige brukar bli bättre och bättre ju längre tuneringen går! 


Blev en stund hemma i soffan med mys, Blev sen så sugen på att övningsköra lite så då drog vi iväg till H-fors och passade på att se hockeyn och fika där! 

Och har nyss kommit hem och nu skriker sängen på mig! 


//A

Av Angelica Delltoft - 4 maj 2011 18:35

Vet att det är en hel del inne och kikar på min blogg! Ni törs även kommentera här och inte bara Facebook! ;P


//A

Av Angelica Delltoft - 4 maj 2011 18:24

Sitter och väntar på att älsk ska duscha klart så vi kan mysa ner i soffan och käka lite tårta och invänta Sverige - Usa. 

Hoppas dom tar det! Dom har då inte lyckats imponera på mig än så länge ! Hoppas det kommer ! Annars lägger jag ner mitt tittande på VM. 


En tråkig sak är allafall att min underbara gosigaste sötaste pratgladaste lilla lurv boll Neela inte har kommit hem! Har nu varit borta hela 4 dygn! Tomt och tyst utan henne. Hoppas hon dyker upp snart, har ställt ut mat och vatten ifall hon skulle komma under natten och i höet sover hon alltid.  HON BRUKAR ALDRIG VARA BORTA MER ÄN NÅGRA TIMMAR ÅT GÅNGEN! därför jag tycker det är lite underligt! Är nästan så att jag vill ta på mig stövlar och traska ut i skogen /vägen och kolla om jag hittar henne! Min lilla älskade Neela! 


//A


Av Angelica Delltoft - 4 maj 2011 13:18

Ska sätta mig ner nu och skicka efter en massa sommar kläder både till mig och Björn.

Och självklart så blir det från Bonprix! Satt och tvär kollade lite och det känns som att det kommer bli dyrt, men har tio procent på allt inte för att det gör så himla mycket men nått är det ju!

Sen ikväll blir det en riktigt mysar kväll med älsk, eftersom idag firar  vi 5 år! Shit  vad tiden går fort. Lite trist att det blev på en  veckodag men har bestämt oss för att kanske ev fara någonstans i slutet av maj och ta en ordentlig kärlekshelg.  Så det längtar jag till!

Älskar dig Björn så otroligt mycket och ser fram emot  våra planer tillsammans!


Kunde inte ha haft det bättre!


// Lycklig Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards