Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Angelica Delltoft - 11 maj 2011 15:13

Kollade igenom systers bilder på datorn när jag sökte lite musik och hittade hel del bilder. En del gamla bilder och del inte så gamla.


               

Och sen hittade jag en bild på min Älskade mormor! <3

ÅH VAD JAG SAKNAR DIG!

 

Nu ska jag återgå till att söka musik!


//A

Av Angelica Delltoft - 11 maj 2011 14:44

Ny kommit hem till mam & paps lägenhet efter att ha varit och hälsat på hos farmor och bertil!

Där bjöds det på kaffe och fika ute i det härliga vädret! Även små hundarna fick följa med! Det uppskattades av alla som satt ute med oss! Underbart att ta med sig dom då dom är så fruktansvärt lätta att ta med och lätta att ha och göra med!

Efter kaffet och lite surr så gick jag en sväng med dom innan jag begav mig hemåt igen.

Och jag är verkligen nöjd med att jag köpte en delare till kopplet, mycket smidigare att ha ett koppel med två små koppel på ca 20 cm.

 


Dom var så söta då dom gick brevid varandra och Eddie som inte riktigt tycker om att gå i koppel , det var ett smidigt sätt att lära honom det, så fort han stannade så drog bara Diesel med honom och tillslut gick dom så fint brevid varandra!


Ska sätta mig och fixa ihop lite musik på en skiva som vi kan ha i bilen är duktigt less på alla skivorna som redan finns!


//A

Av Angelica Delltoft - 11 maj 2011 14:41

Har semester 3juni  och veckorna 26, 27, 28 och 29 har även tagit semester v 38!

Underbart!


//A

Ovido - Quiz & Flashcards