Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Angelica Delltoft - 17 maj 2011 21:46

Fick somna om en stund imorse tillslut! Så underbart skönt! 

Vaknade igen vid 11, Riktigt länge sen jag fick sova så länge! Kommer inte ens ihåg när! 

Släppte ut hundarna i det halvtrista vädret, gav dom mat och under den lilla stunden så hade det blivit fint väder med sol! Blåste lite men inte som det gjort de senaste dagarna! Så jag bytte om och tog in hästarna, borstade igenom N ordentligt och sen blev det ett ridpass nere på planen! Och jag själv tycker att det gick riktigt bra och N såg riktigt nöjd ut efteråt! :) 

Spolade bort all lera och så fick han en liten hovbehandling! Fick gå in i boxen och käka lite hö! Ut med Ina borstade igenom Ina ordentligt också och spolade hennes ben och gjorde samma behandling, blev ingen ridtur med Ina idag. Sen fick dom stå inne i ca 3 timmar och äta sitt hö i lugn och ro samtidigt vila lite. Sen blev det utsläpp igen!


Är han inte stilig! <3


 


   

Den tjocka söta tanten <3


   


 

Efter allt hästarbete så började jag med att städa, var så fruktansvärt grusigt inne och skitigt! Huvva!

Tog en paus och äntligen tog jag mig tid till att koppla in skrivaren och skrev ut en massa foton och fixade in dom i ramarna! 

Resultatet!


    

Sen blev det fortsatt städning, älskling stannade kvar i stan en stund efter han slutat och hjälpte sin Pappa med att tömma hans farfars förråd osv. Och när han kom hem så hade jag just blivit klar med städningen! (18.30) 

Sen fick vi besök utav min familj , drack kaffe och surrade!

Åt sen middag efter att dom åkt , blev en lite sen middag fick skynda mig med att göra maten så att jag skulle hinna klart innan Desperate Housewives började! 


Och nu sitter jag här mätt och belåten och har sett mitt favorit program! 


//A

Av Angelica Delltoft - 17 maj 2011 08:25

Vaknade för en timme sedan. Har bara varit ut med hundarna sedan lagt mig igen! Hoppas verkligen att jag kan få somna om en stund,för det behövs.//A

Ovido - Quiz & Flashcards