Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Angelica Delltoft - 18 maj 2011 14:24

Lillskiten fick komma ut en stund idag :)

 

Idag blev det bara bilder på N! <3


           Han vet vars äpplen och morötter ligger! ;P


Fick sova rätt länge i morse också! Underbart kan jag lova! Klev inte upp för ens kl 10.00 :D

Släppte ut hundarna en sväng innan jag gick och hämtade N. 

Det gick riktigt bra med N idag, än fast han var väldigt väldigt busig! 

Tog den bomlösa sadeln idag , bara för att varva lite! Men jag måste fixa några fler hål så att sadeln inte ligger och glider åt sidan hela tiden, försökte göra några nya hål men lyckades inte! Fy fasen vad man måste slå hårt för att komma igenom så det jobbet lämnar jag till Björn! ;P

Men det gick hyffsat bra ändå att rida i den! 

Sen blev det mycket mys i stallet innan utsläpp igen! 

FY Fan vad jag älskar mina hästar! Dom är dom bästa! 


Sen gjorde jag lunch åt mig själv, som jag aldrig brukar orkar göra men nu blev det så och gott var det! Efter det fixade jag  kaffe! :)

Och här sitter jag nu och lyssnar på bra musik och håller på bränna en skiva till bilen , blir sen att gå ner och fixa med tvätten! Känner att idag har jag väldigt mycket energi och det gillas! 

Får se om det blir en spring tur senare idag, måste ha något att göra annars blir jag galen av ensamheten och älskling ska jobba över idag också! 

Men då han kommer hem ska vi fara ut och käka! Får se om det blir inne i stan eller bara här i vännäs!


Hej så länge! 

//A



Ovido - Quiz & Flashcards