Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Angelica Delltoft - 13 maj 2011 20:33

Sverige vann så jävla underbart!

Har nu blivit hes av allt skrikande! ;P


och nu till det tråkiga

JAG KAN INTE SE FINALEN FÖR JAG JOBBAR SÖNDAG! :/


//A

Av Angelica Delltoft - 13 maj 2011 14:12

Nyss duschat och sitter i soffan och bara tar det lugnt en stund! 



Satt ett tag och tyckte synd om mig själv! Fet, ful äcklig kände jag mig! Men då fick jag mig en bitch slap av mig själv! 

Tog på mig bättre skor och bättre kläder sen bar det av ut för att gå!

Var allafall tänkt att jag skulle gå men blev så full av energi och peppad av musiken så det övergick till Löpning! :D Oj så skönt det var! Hög musik och  i min egen lilla värld! Rundan blev ca 3 km. Sen när jag sprang där inne på bark/sand spåret (i skogen) började jag tänka på vad jag skulle göra om det kom en Björn! 

Då fick jag paniken och löpte som fan ut till vägen! 400 m. haha snacka om att tankarna kan göra en knäpp! Men fick även en liten kick av det hela och sen på vägen hem så blev det så att jag gjorde några rus och till min förvåning så är inte min kondis så dålig som jag trodde att den var! För när jag kom hem hade jag fortfarande spring i benen! stretchade ute på gården och kom på mig själv med att sitta och sjunga högt! Tur ingen hörde eller såg! Eller hade två åskådare som såg ut som två STORA frågetecken! Ina och Nonne stod från hagen och kollade på mig som om jag var helt knäpp! haha! 


Gick in och kollade mobilen,  3 sms och ett var från posten våra kläder hade kommit! Skrev lite på facebook och sen påfyllning av vatten! Kollade däcken på cykeln sen så trampade jag in till vännäs och hämtde ut kläderna! :D

 


Och nu sitter jag här , alla kläder är testade och passade! Nu ska bara kroppen trimmas så allt sitter snyggt också!


//A




Av Angelica Delltoft - 13 maj 2011 09:14

Slutade sju i morse och gick till mamma och hon erbjöd sig att köra hem mig! Snällt! Tack mamma! 


Fikade med mamma in hon for hem igen och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på idag! Är så tråkigt väder ute så kändes inte nå roligt att fara ut och cykla! Men jag måste! Ska inte komma in på min latsida nu! För nu ska jag börja med att få bort magen och bygga bättre muskler! SÅ INGET SLÖANDE IDAG! 

Men jag kanske väntar en stund innan jag cyklar iväg. 

Ska dricka mitt kaffe och bara känna lugnet en lite lite stund! ;P 

Och mysa lite med hundarna och katterna en stund också! Just nu så är det race här i vardagsrummet , lilla malou springer fram och tillbaka och hoppar och studsar med alla leksakerna som ligger på golvet! 

Och den äldre katten ligger och sover i mitt knä! latfian! ;P


SEN innan älskling och syster kommer hem ska jag ha ridit båda hästarna också! :D För sen blir det hockey! 


Uppdaterar senare ! 


//A



Av Angelica Delltoft - 13 maj 2011 09:05


 



Det gick fort tills vi hade en till katt i huset! Kändes så tomt utan två katter , Det kanske till och med gick för fort! Men kunde bara inte tacka nej till erbjudandet från Linda! Så himla söt! Någon blandning med norsk skogskatt i och det syns! 

Busig som bara den! Stella hinner inte med men leker så länge hon orkar! ;P 

//a

Ovido - Quiz & Flashcards