Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg under maj 2011

Av Angelica Delltoft - 4 maj 2011 13:18

Ska sätta mig ner nu och skicka efter en massa sommar kläder både till mig och Björn.

Och självklart så blir det från Bonprix! Satt och tvär kollade lite och det känns som att det kommer bli dyrt, men har tio procent på allt inte för att det gör så himla mycket men nått är det ju!

Sen ikväll blir det en riktigt mysar kväll med älsk, eftersom idag firar  vi 5 år! Shit  vad tiden går fort. Lite trist att det blev på en  veckodag men har bestämt oss för att kanske ev fara någonstans i slutet av maj och ta en ordentlig kärlekshelg.  Så det längtar jag till!

Älskar dig Björn så otroligt mycket och ser fram emot  våra planer tillsammans!


Kunde inte ha haft det bättre!


// Lycklig Angelica


Av Angelica Delltoft - 2 maj 2011 08:48

Allvarligt! Visste inte att man kunde vara så här trött, tog mig knappt upp ur sängen i morse (vaknade ändå tidigt) Började må illa och kände mig också yr! :/ 

Har kroppen inte återhämtat sig från helgen?! 

Får ligga och ta igen mig för i morgon är det back to work. 

Nu kan jag lova er att jag längtar till semestern! Är lite små less på att jobba nu och då passar det alltid bra med ledighet för att sen återgå till jobbet och känna glädje igen!


Hade en väldigt bra valborg ! God mat och trevligt sällskap!

Hade gjort i ordning en rätt stor majbrasa på gården och vi trodde den skulle brinna ett tag men blev lite besviken för det dog ut efter kanske 30 min. :/ Men det var mysigt så länge som det varade!


 

Åh nu får jag lite panik, vill rida hästarna idag ! Men hur ska jag palla det om jag mår så här! Får helt enkelt tjura! För nu har dom stått i två dagar. 

Men får vila mycket under dagen så kanske de blivit bättre tills ikväll. 


Bilder från i helgen. 



       

               


Nu ska jag lägga mig och se klart säsong 4 på unga mödrar. 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards