Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 15 mars 2011 20:33

Har suttit och kollat runt på lite olika blogg sidor, men fastnade för den här! 

Betydligt mycket enklare och lättare att få lite snyggare. 


Blogg.se kunde jag knappt fixa något alls och alla designer jag fixade blev fula och då tappar jag tålamodet. 


Har suttit nu och fixat och donat lite med sidan, har inte riktigt fått den snygg!

Men det kommer, ska fixa en annan bild att lägga up istället för på ett träd!

Men var enbart för att kolla att det fungerar! :)

Hade jag suttit på min andra blogg hade jag nog aldrig fått fram den! 

Hade bara förstört sidan och jag är ingen datanörd som vet precis hur man ska göra!

Vill inte vara en heller, så den här sidan kommer bli kul att hålla på med eftersom den var så enkel att fixa och dona med! :D Det duger kanon åt mig allafall!


Nu ska jag ta och sätta mig och se lite tv med älsk, sen vid 22.00 blir det en sväng ut till stallet och mocka samt ta in hästarna för kvällen. 

Blir att mysa en stund med dom också. 

Är så arg för att jag inte har kunnat rida nu på ett par dagar men har haft så grymt ont i ryggen, måste garanterat ha gjort illa mig då jag bar ner från sovrummet (byrå samt halva sängen) i lördags. 

Men imorgon kommer jag nog skita i hur ont jag har, imorgon ska jag bara rida en sväng! :)


Får fixa och dona klart här senare ikväll, fixa lite nyare bilder osv. 

Får se om det blir ikväll eller om jag fixar klart det imorgon beror på hur trött jag är efter att ha sett  desperate housewives och donat ute i stallet.


See you soon!


//A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards