Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 23 mars 2011 11:52

Nu ska det blir underbart med en veckas ledighet! Det behövs!

Ska hem ikväll och köra ett lite hårdare ridpass med Nonne idag, nu när vi börjat komma igång ordentligt. Och han har fått bättre kondis! Blir lite markarbete först och sedan blir det bommar för att träna upp hans klumpighet lite! :P



Drygt!

Gick just in på min sida på hööks och fick se att det jag beställt kommer inte komma för ens i början på juni! :/

Så jag mejlade dom och avbeställde allt, som tur är ska jag ner dit om drygt 2 veckor. Får ta och handla allting då, inte för att det är allt för mycket.

Har bara lite svårt att bestämma mig om vilken förbygel som jag ska köpa, hade tänkt satsa på den billigare men får se.


Ska även ta och sätta mig ner och kolla lite på ikeas hemsida, se om det är något därifrån som jag ska ha! :)



Får uppdatera mer ikväll ska ut med Eddie en sväng!


//A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards