Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 21 mars 2011 20:30

Nu äntligen får jag sätta mig ner på rumpan . Har hållit igång under hela kvällen. :)

Hade tänkt hoppa in i duschen om en stund och sen se lite tv, men tänkte uppdatera här före :)

Har nu fått dit trappmattorna och allt är klart med trappen, blev riktigt bra måste jag säga! Skönt att slippa se den bruna fula färgen som var där före. 

Och alla små hål som fanns vid kanterna. 

   

Ska lägga in bilder på hur det såg ut före också, men dom bilderna finns på Björns telefon och orkar inte sitta och fippla med den just nu.

Får se vad nästa projekt blir, kanske att måla/tapetsera väggen i trappen.



Annars idag har jag inte haft för mig ett skit, varit i stan hos föräldrarna. 

Inte varit en underhållande dag allfall, suttit i deras lägenhet ensam. Hade jag kommit ihåg det så hade jag inte stannat i stan utan tagit första bästa bussen hem. Somnade till en stund under dagen och sedan blev det en sväng med hundarna i det fina vädret. 

Skulle se sista avsnittet på säsong 4 på heartland men kom på att det visas inte för ens den 27/3. Har haft en virrig dag idag känns det som, glömt saker och varit allmänt trött :/ Vet inte vad som är på gång!

Men måste erkänna att det ska bli skönt med lång ledighet som börjar på onsdag fram tills torsdagen veckan efter! :D Tror även min kropp behöver det, känns som att det har varit mycket på slutet med allt. 

Men tack och lov så är det "värsta" över nu och vi kan äntligen gå vidare :)



Fick även en liten kick i helgen, fick ta hem alla bebiskläderna som mamma hade sparat sen jag och syster var liten! 

Fick hem drygt 5 kartonger fulla med kläder och det är fina kläder! 

Hon hade några fler i källaren men det får man ta då den dagen kommer. 

Ska allafall gå igenom dom och se vad jag vill ha och sen ge tillbaka det som jag inte fastnar för. 

Med tanke på bebiskläder och dyligt så här bjuder jag på en skön bild!


 

 Takida som vaktar sin bebis (Eddie)! ;P



Nu till något helt annat! HJÄLP!

Är lite kluven, vet inte riktigt om jag ska fortsätta på min tatuering på armen och bygga ut den eller om jag ska börja på en helt ny!?

Sen måste jag även fylla i den som jag har på ryggen och fixa till stjärnorna på bröstet. :/

Mycket som måste göras , men fint blir/ är det!


Här är allafall den nya som jag tänkt göra på ryggen



Får ta mig en funderare, för skulle hemskt gärna vilja bli klar med armen innan sommaren! Men är ändå sugen på att börja på en ny! :D

Haha beslutsångest är mitt andra namn!


Nu blir det ut till hästarna för att ge dom sista höet för idag sen blir det en stund framför tvn och sen isäng. Upp tidigt i morgon och åter en jobbdag!


//A


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards