Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 19 mars 2011 10:36

Nyss duschat och sitter i soffan och tar igen mig! Har målat och donat på morgonen.

Blev dock ingen ridning, blir senare ikväll. :)

Känner mig ganska slö, har ett par osedda filmer så det kanske blir att se någon av dom om en stund.

Efter det får vi se om målafärgen har torkat så vi får sätta dit trappmattorna :)

Sen får vi helt enkelt se vad som händer och sker. 


Ska fixa upp några bilder senare idag, måste bara bli klart först! 


Uppdaterar senare ikväll! 


//A


Av Angelica Delltoft - 19 mars 2011 01:30

  



Har hållt på med trappen under hela kvällen, mamma och pappa har varit här och hjälp oss med det , blev också middag och några kalla till!

Och vill tacka mina föräldrar som stod för färgen och allt som hörde till (målar tvätt, slip papper osv (TACK SÅ MYCKET) Kan säga att det Blev riktigt bra! 

Får uppdatera med bilder i morgon för just nu så orkar jag bara inte sitta och skriva så mycket mera!

Jag och pappsen passade även på att ta lite "egen" tid för att spela lite tv spel som vi inte har gjort tillsammans sen vi bodde i sörmjöle! Och det uppskattas för det är ett intresse som vi båda har, kan tyckas att det är lite töntigt men roligt som fan!

Saknar ändå tiden som jag hade i sörmjöle, känns som en evighet sedan! 

Saknar också huset så himla mycket, när vi köpte det var det kanske inte i sina bästa år men vi lyckades få det fräscht och fint som vi ville ha det! 

Åh vad jag saknar det! Hade det varit till salu och om jag hade haft pengarna så hade jag köpt det! Underbart hus! Saknar mitt fina rum! 

Var ganska bekvämt att bo hemma! Men älskar mitt eget!

Ska kolla upp om jag har kvar några bilder från huset i s-mjöle för om jag har det blir det att lägga upp några pics senare!


Imorgon så blir det nog ganska lugnt! Blir kanske en sväng ner till Björns mamma och pappa för att gratta henne (fyllde år tidigare i veckan)

Men innan det ska pappa Rida Ina och jag Nonne!

Det ska bli kul! :D


Även fått en liten mys stund med mina underbara under kvällen! 

Älskar Älskar Älskar!


Som sagt får uppdatera imorgon med bilder från trappmålningen och det!




Nu Ska jag lägga mig i sovrummet och dra igång en film ( the wild stallion) 

Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken! MEN den verkar riktigt bra så tror jag kommer hålla mig vaken under hela filmen!  ;P


*Såg även att bloggplatsen blivit populär*


//A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards