Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 25 mars 2011 06:20

Vad gör jag upp nu?! Pigg är jag också! Ville ju ha sovmorgon i dag, var länge sen känns det som! Upp och ut med alla hundar som hade race här inne. 

Nu ska jag snart väcka mamma och göra lite kaffe, funderar även på att rid nu på morgonen då det inte hunnit börja blåsa än!


Tvär kollade även min lön, blev glatt överaskad, trodde inte att den skulle vara så bra som den var! :) Men blir ändå att lägga bort en helt del med tanke på att det snart blir en resa ner till sundsvall OCH ev tatuering den här månaden. :D

Sen ska en del gå till sparande tills semestern! 


Såg det nya progammet jobb jägaren igår, Vad har hänt med folk?

Rädda för att få ett jobb? Det är väl det man strävar efter eller!?

Det är bara att söka det som finns, och försöka vara aktiv och verkligen vilja ha ett jobb! Jag vet då att om man inte lägger ner tid och energi på att hitta något så kommer man aldrig hitta något eller få ett jobb!

Jag var själv arbetslös i drygt 2år, och jag gjorde ingenting för att skaffa mig ett jobb heller, sket fullständigt i att söka jobb , det är ganska självklart att man inte får sig något jobb då? Sen så tog jag mig i kragen och började söka och fick ett jobb! :D  jobbsökte ca 1 månad. 

Visst det kanske är svårare att få jobb idag, men då är det ju bara så att man måste jobba hårdare för att få ett också! Verkligen försöka!


Var kanske inte ett roligt / bra prog, tycker det börjar bli lite löjligt!

Dom hittar ju alla tok som verkar finnas i Sverige! Kolla bara på ullared, finns det många normala människor i det programmet? Arga Snickarn, alla har tummen mitt i handen! osv osv

Visst man kanske inte ska dömma folk bara så där! Men just nu så gör jag det! Bara för att jag är så less på folket som är med ! OCH det roliga är ju att jag ser på programmen som ja pratar om! 


Nog om det nu!


Ska fixa kaffe !


//A



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards