Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 20 mars 2011 17:55

Som rubriken lyder så hade jag gärna legat kvar i morse, men det gick icket. Var bara att hiva sig upp och fixa på sig kläderna och pussa alla djuren hejdå för ännu en jobbdag. :) Men det är alltid lika kul att jobba, Blir snart att dricka lite kaffe med en semla till och senare blir det att spela Bingolotto! :P

Slutar sju imorgon bitti och hade då tänkt stanna kvar i stan, ska försöka ta mig till djuraffären och skaffa ett koppel för två hundar så jag slipper gå med två koppel, blir bara en massa trassel då och det hatar jag.

Och sen blir det även en lång promma med alla hundarna och jag hoppas på att det blir lika bra väder i morgon som det varit idag! :D


La aldrig dit trappmattorna igår, både jag och björn var för lata för det och färgen hade inte riktigt torkat till 100%! 

Så det blev en mysdag igår framför tvn med en massa mys och bra filmer!

Även alla hundar fick slinka in och ligga i sängen och mysa, som dom i vanliga fall absolut inte får (vara i sängen)


Får uppdatera mer imorgon! 



//A




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards