Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Angelica Delltoft - 24 mars 2011 11:16

 Åkte in med Björn i morse för att vi senare skulle ha möte med jobbet om semestern! Men nu dom som har skrivit in semestern behövde inte komma, drygt kändes det att åka in så tidigt och då jag egentligen inte behövde åka in! Aja blir allafall snart att börja rulla hemåt, morsan följer med hem idag. Hon ville inte vara ensam i helgen, pappa åker upp till fjällen i dag med jobbet och kommer inte hem för ens på sönda.


Blir ev ett ridpass om det slutar blåsa så jävligt!

Ridpasset igår gick allafall bra , Nonne skötte sig utmärkt! Var bara jag som hade en dålig dag, måste verkligen träna på min balans :/

Blir att skaffa en gymboll eller vad dom nu kallas och sitta och träna på.

FÖR NU ÄR DET ILLA ;P

haha. Konstigt nog så blir balansen mycket bättre utan sadeL :/ Fattar ingenting!

Aja blir allafall att träna det ett tag så ska vi se att allt kommer bli bra!

Tränade som sagt bommar/skänkelvikningar igår , testade även halsförlängaren, det tyckte han inte var någon hitt, men den funkade allafall som den skulle. :)

Ina fick sig också ett pass inte av mig utan av min snälla syster som red henne :)

Även hon körde lite bommar och Ina blev rätt pigg men syster fixade det galant!


Nu blir det lite kaffe och sen börja rulla hemåt :)

får uppdatera mera ikväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards