Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Angelica Delltoft - 3 april 2011 20:50

Helgen har varit underbar, först fredag och lördag i sundsvall med bra hotell och bra sällskap med middag och en pubrunda och sen hööks och Ikea och sen en lugn kväll med älsk på lördag kväll, med massa godis och bra film. 

Vi såg paranormal activity 2. Fy fan säger jag bara! Se den riktigt bra och hårresande! Nästan så jag inte kunde sova sen!

Dock lite besviken på att Nonne inte riktigt är bra än, men som sagt ska spola benen på honom senare ikväll och linda dom. Sen får vi se om det blir boxvila i två dagar har det inte blivit bättre då så blir det att ringa veterinären så dom får komma och kolla på honom. 


Köpte allafall en hel del saker i helgen, Nya leggings, sadel, sadeltunnel i "fårludd", sadelgjord, två grimmor, ljus, vita burkar till köket, två t-shirt till björn från jack and jones riktigt riktigt snygga!

Nagellack "graffiti style" (får lägga upp bilder när jag målat naglarna så kanske ni förstår bättre) doftljus och hästgodis. :D 

Får lägga upp bilder senare på det jag köpt ,"sadelsetet" blev kanon! :D Sadeln passade Både på Nonne och Ina så det var bra, först när jag kollade sadeln så såg den liten ut men då testade jag med schabraket och sadelpadden och då satt den precis som den skulle :D



 bilder från i helgen


                   





Har även hunnit städa upp i ladgården och passade på att fixa till lite

         

Nu ska vi sätta oss ner och se paranormal Activity 2 igen med syster. 

Kommer säkert bli lika rädd denna gång, haha!

Sen blir det att ta in hästarna för kvällen och pyssla om dom!


//A

Ovido - Quiz & Flashcards